Гаранционни условия за продукти Ultralux®
Ultralux® е запазена марка на Боряна ЕООД ЕИК817073523 с адрес: ул. 3-ти Март 12, гр. Дряново 5370, България.
За продуктите Ultralux®, Боряна ЕООД осигурява за своите клиенти гаранционна поддръжка, съгласно условията, описани на придружаващата продукта опаковка.
Като гаранционно събитие се приемат дефекти, възникнали в процеса на нормалната експлоатация за времето на гаранционния период и в съответствие с действащите закони и други разпоредби в Република България.
- Валидност на гаранцията
- Гаранцията е валидна за дефекти проявени при експлоатацията, производствени дефекти, както и за дефекти в използваните материали или несъответствия в спецификациите.
- Гаранцията не е валидна при следните обстоятелства: неправилна експлоатация на продукта, неподходящи работни условия, дефекти от външна намеса (включително смущения по електрозахранването), несъответна техническа поддръжка или ползването на неоторизиран сервиз.
- Гаранционен срок
- Гаранционният срок започва да тече от датата на покупката. Датата на покупката се удостоверява със съответната фактура/касов бон.
- Гаранционният срок е указан на опаковката на продукта, както и в техническите спецификации и/или инструкции за експлоатация.
- Срокът може да е индивидуален за конкретен продукт според експлоатационните условия и да се различава от обявения на опаковката, за което след споразумение допълнително се попълва гаранционна карта.
- При евентуален ремонт или замяна на продукта с нов гаранционният срок НЕ се удължава.
- В случай, че гаранционния срок е изтекъл услугата по ремонтирането на продукта се извършва срещу заплащане.
- Гаранцията не покрива дефекти на прилежащи консумативи (например непрезареждаеми батерии).
- Обслужване на рекламациите
- Рекламациите се обслужват по един от следните начини (приоритетът е по посочения ред ): ремонт на продукта, замяна на продукта с нов, приемане обратно на продукта и възстановяване на платената сума.
- При всички случаи на гаранционно обслужване е необходимо представянето на фактура или касов бон за удостоверяване датата на придобиването и идентификация на продукта.
- Ремонтите на продуктите се извършват само от оторизиран сервиз.
- Продуктите се изпращат до сервиза почистени и с писмено описание на дефекта.
- Опаковката на продукта трябва да е съответна според транспорта.
- Адрес за предявяване на рекламациите
- Рекламациите се предявяват в обекта на търговеца, от който е закупен продукта.
- В случай на невъзможност за предявяване на гаранциите в обекта, продуктът може да се изпрати за обслужване директно на адрес: Централен склад Боряна ЕООД, ул. Шипка 213, гр. Дряново 5370, област Габрово. Прилагането на документите фактура/касов бон и писмено описание на дефекта е задължително условие за спазване на гаранцията.